Teatr Muzyczny w Gdyni

Stary Teatr – nowe doświadczenie

Teatr Muzyczny w Gdyni słynie z bogatego repertuaru i najwyższej jakości spektakli. Moim celem było zaprojektowanie nowego serwisu internetowego Teatru, który jakościowo dorównałaby randze instytucji. Praca graficzne oraz developerskie przeprowadziła trójmiejska agencja Linia2.

Red Routing

Na podstawie niewielkiego briefu i feedbacku zebranego na temat użytkowników i klientów gdyńskiego teatru, udało mi się „zmapować” serwis, oznaczając najbardziej popularne i pożądane treści oraz aktywności osób odwiedzających stronę.

Architektura informacji

Red route serwisu była ważnym artefaktem projektowym, stanowiącym drogowskaz w przeprojektowaniu i architektury informacji w taki sposób, aby zmodernizowany serwis poprawił doświadczenie użytkowników w aspekcie kluczowych funkcjonalności i percepcji popularnych treści.

Porównanie starej architektury informacji do nowego modelu AI:

Model typowego przepływu użytkownika z perspektywy strony głównej:

Prototypowanie hi-fi

Moim zadaniem było dostarczenie dokładnego i szczegółowego prototypu ilustrującego kluczowe funkcjonalności nowej wersji serwisu. Jednym z ważniejszych celów projektu było dostarczenie rozwiązań UI-owych wspomagających i poprawiających konwersję w zakresie przekierowania użytkownika do zewnętrznego systemu rejestracji biletów.

Końcowa wersja projektu za pośrednictwem agencji Linia2 przyjeła minimalistyczny, oszczędny design.